Warszawa Główna Układ torowy stacji z 1958 roku 26.06.2005 Warszawa Główna Dawne wejście na dworcową halę i do poczekalni na piętrze
26.06.2005 Warszawa Główna Dawne wejście na dworcową halę, które już zdążyło zarosnąć drzewami 26.06.2005 Warszawa Główna Część wejścia grozi zawaleniem
26.06.2005 Warszawa Główna Budynek dworcowy widziany z drugiej strony - gdzie mieści się Muzeum Kolejnictwa 26.06.2005 Warszawa Główna Wyrównany plac gdzie kiedyś mieściły się perony Dworca Głównego. Widok w kierunku Warszawy Zachodniej
26.06.2005 Warszawa Główna Ten sam plac widziany w kierunku Centrum 26.06.2005 Warszawa Główna Wejście na były teren bocznicy obsługiwany przez pocztę. Po prawej stronie przedwojenne budynki warsztatów. Widok w kierunku Centrum
01.10.2005 Warszawa Główna Wejście na perony obsługiwane przez pocztę 26.06.2005 Warszawa Główna Perony - dawniej pełne wuzków pocztowych, teraz prawie przez nikogo nie odwiedzane.
26.06.2005 Warszawa Główna O tym, że jest to teren poczty informuje tabliczka 26.06.2005 Warszawa Główna Widok na Muzeum Kolejnictwa
01.10.2005 Warszawa Główna Widok na Muzeum Kolejnictwa 01.10.2005 Warszawa Główna Zarośnięte szyny w kierunku Dwroca Warszawa Zachodnia, po których dawno już nic nie jechało
01.10.2005 Warszawa Główna 01.10.2005 Warszawa Główna
01.10.2005 Warszawa Główna O ile na wszystkich znanych mi dworcach tory i perony leżą równolegle do siebie, to tu jak widać zrobione je pod małym kątem tak, że na końcu łączą się ze soba 01.10.2005 Warszawa Główna Po lewej stronie, w miejscu gdzie widać większe drzewa, również były perony. Ale być przestały, rozebrano je
01.10.2005 Warszawa Główna Waraszawa Główna widziana z torów z kierunku Dworca Zachodniego 01.10.2005 Warszawa Główna
Warszawa Główna Osobowa

29 maja 1976 roku o godzinie 23:18 odjechał ostatni pociąg z Dwarca Warszawa Głowna, który przestał funkcjonować dla ruchu kolejowego. Przynajmniej dla dalekobieżnych połączeń. Do 1997 roku rozpoczynały stamtąd bieg pociągi osobowe do Warki i Radomia. Ostatni planowy pociąg odjechał 14 grudnia 1996 o godzinie 22:31 i był to pociąg do Warki. Od tego czasu jeszcze przez dwa sezony jeżdziły stamtąd pociągi kolonijne. Sporadycznie "zaglądały tu" pociągi dalekobieżne m.in w 1998 podczas awarii między Centalnym i Zachodnim Poczta Polska miała tam też swoją bocznicę i odprawiała wagony na Zachodni Wschodni oraz specjalne pociągi pocztowe. Około 2002 roku zerwano tory rozebrano perony i wyrównano teren. Od tego czasu nic się na Głownym nie dzieje, o dworcu wszyscy zdążyli zapomnieć, a część nawet nie wie, że taki jest.

| Początek | O mnie | Regulamin | Kontakt |
| kraszan 2005 - 2007